loading...
تفریحانه
تفریحانه در فیسبوک
امین بازدید : 227 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

تصاویری از گمرک بندر انزلی منتشر شده که نشان می‌دهد یک دستگاه بوگاتی خوش‌رنگ وارد خاک ایران شده است.

به گزارش بازار خبر، داستان از این قرار است که بوگاتی فوق از طریق کریدور ایران از مبدا به مقصد روسیه ارسال خواهد شد.

بوگاتی فوق از مدل Veyron است. خودرویی با موتور 8 لیتری 16 سیلندر با آرایش Wشکل. قدرت این محصول 1000 اسب‌بخار است.

قیمت این مدل بوگاتی یک میلیون و 200 هزار دلار است.

گران‌ترین خودرو دنیا در انزلی دیده شد! +عکس

امین بازدید : 300 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

روزنامه ایران:  شايد اگر از خيلي از سينمادوستان بخواهيدكه زوج‌هاي سينماي ايران را نام ببرند، بسياري از آنها، اين مفهوم را در سينماي ما فاقد ارزش دانسته و آن را به دليل نپرداختن به برخي موضوعات، الكن و بي‌پايه مي‌شمارند.

حال اگر بخواهيم خيلي موشكافانه به مفهوم زوج در سينما بپردازيم، مي‌توانيم به اين تعريف يك خطي بسنده كنيم كه زوج، به دو بازيگر روبروي هم گفته مي‌شود كه بتوانند هارموني خاصي ميان خلق نقش‌هاي يكديگر برقرار كنند و در ضمن ايفاي فوق‌العاده نقششان، نقش قابل توجهي در فروش بسيار خوب فيلم داشته باشند.


با توجه به همين تعريف تك خطي، بسياري از بازيگراني كه شايد به ظاهر در فيلمي مي‌درخشند، خط مي‌خورند و تعداد فوق العاده اندكي باقي مي‌مانند؛ تعداد اندكي كه در سينما ماندگارند و به نوعي، بر خط و ربط‌هاي پارتنر مقابل خود، بيشتر از خود او واقفند.

اكران فيلم «زندگي خصوصي آقا و خانم ميم» و معرفي حميد فرخ‌نژاد و مهتاب كرامتي به عنوان زوج جديد سينماي ايران سبب شد تا بخواهيم سيري بر تطور مفهوم زوج در سينماي پس از انقلاب كشورمان داشته باشيم.اما قبل از پرداختن به اين 10 زوج سينمايي، توضيح زير را مطالعه فرمائيد.

در سينماي ما بازيگران پركار بسياري وجود دارند كه طبيعتاً در كارنامه خود، با بازيگران بسياري همبازي شده‌اند بنابراين تعدد همبازي شدن با يك بازيگر، ملاك انتخاب ما نبوده و ماندگاري نقش‌هايي كه اين دو بازيگران رو در روي يكديگر خلق كرده‌اند، مورد نظر است به عنوان مثال بازيگراني چون امين حيايي، نيكي كريمي، باران كوثري، بهرام رادان و شهاب حسيني، جزو بازيگران پركاري هستند كه تقريباً با تمام بازيگران جنس مخالف خود، همبازي شده‌اند ولي به دلايلي از جمله ضعف بازيگر نقش مقابل آنها، نتوانسته‌اند يك زوج رؤيايي و در خدمت احساس و منطق را به مخاطب معرفي كنند، بنابراين اين بازيگران و بازيگران اينچنيني از ليست 10 موردي ما خط خورده‌اند.

از ديگر سو ما در اين گزارش، نامي از زوج ابوالفضل پورعرب و نيكي كريمي به ميان نمي‌آوريم چرا كه نقش‌آفريني اين دو، تنها به يك فيلم ختم شد و بيشتر تلاش كرديم تا گزينه‌هايي كه از اهميت بيشتري برخوردار بودند را در اين ليست قرار دهيم.

حال با هم نگاهي خواهيم انداخت به 10 زوج سينماي پس از انقلاب ايران:
 

1.خسرو شكيبايي و بيتا فرهي

توفاني كه فيلم «هامون» به پا كرد، فارغ از تمام ارزش‌هايي كه با خود به همراه داشت، يك ابر ستاره مرد و يك ستاره زن را به سينماي ايران معرفي كرد.اين زوج، نخستين زوج سينماي ايران پس از انقلاب بودند كه به مردم معرفي شدند.«هامون» در زماني كه دوران سازندگي در ايران شروع شده بود و جو روشنفكري در ميان مردم عموميت يافته بود، ساخته و اكران شد.

 داريوش مهرجويي با نگارش زندگي يك زوج روشنفكر، بهترين طريق همذات پنداري را براي مخاطب آن دوران فراهم آورد و بدين ترتيب «هامون»، به يكي از بهترين ساخته‌هاي تمام عمر سينماي ايران تبديل شد.خسرو شكيبايي و بيتا فرهي علاوه بر «هامون»، در دو فيلم ديگر نيز با يكديگر همبازي شدند.«بانو» كه هاموني زنانه بود و «كيميا» كه هر دو اين فيلم‌ها توانست هم در گيشه و هم در خاطر مردم جاودانه شود اما داستان توفيقات بي‌چون و چراي «هامون» هرگز تكرار نشد.بيتا فرهي پس از مرگ خسرو شكيبايي گفت: «بهترين خاطراتي كه من در سينما دارم با حضور خسرو شكيبايي بوده است.»

.

.

.

امین بازدید : 262 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

عادل کلاه کج خرید جدید پرسپولیس امروز (سه شنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد تا رسما پرسپولیسی شود.
 


 

 این هافبک 27 ساله که پیش از این هم دو فصل حضور در جمع سرخپوشان پایتخت را تجربه کرده، پس از رضا حقیقی دومین خرید پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل به شمار می رود.

امین بازدید : 252 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه در طول 18 سال حضور در فوتبال حرفه ای موفق شد به بیش از 40 عنوان فردی دست پیدا کند که از جمله آن کسب توپ طلا فیفا در سال های 1998، 2000 و 2003 است.
 


 

 او که همراه با تیم ملی کشورش به قهرمانی در جام جهانی 1998 و جام ملت های اروپا 2000 رسید، پس از شکست دراماتیک در فینال جام جهانی 2006 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او هم اکنون به عنوان مدیر ورزشی و مشاور مدیر عامل باشگاه رئال مادرید فعالیت می کند.

امین بازدید : 282 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه دی ماه 91


از پزشکی قانونی تماس میگیرم

ما اینجا یک جسد داریم که تو قلبش اسم شما حک شده ، نسبتتون با ایشون چیه !؟

.

.

.

حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !

چه اجباری است دوست داشتن من ؟

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

برای مُردن لازم نیست عزرا‍‍ئیل بیاید

همیــــن که تو نیایی کافـــیست . . .

.

.

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ...

تبلیغات

تعداد صفحات : 10

درباره ما
Profile Pic
مدیریت: امین هزارجریبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه ؟
    آیا میدانید ...
    عشق سنج
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 124,209