loading...
تفریحانه
تفریحانه در فیسبوک
امین بازدید : 180 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (1)
کافه سینما: حواشی یکی از برنامه های ماه عسل که در آن کودک بی سرپرستی به خانواده ای که به دنبال چنین کودکب بود اهدا شد ادامه دارد. در تازه ترین این واکنش ها بیانیه شدید الحنی از سوی جمعی از کنشگران مدنی، حقوق کودک و مردم منتشر شده که بدین شرح است: نقض حقوق کودکان، توهین به کرامت انسانی و استفاده های ابزاری از کودکان در رسانه‌های رسمی همچنان ادامه دارد. هنوز اتفاقات تلخ حاصل از عملکرد صدا و سیما نظیر خودکشی دو کودک تحت تاثیر سریال های تلویزیونی ماه رمضان را فراموش نکرده‌ایم که با شکلی جدید از نقض حریم و حقوق کودکان و سوء استفاده از احساسات شهروندان رو به رو شده ایم.
 
در یکی از قسمت های برنامه ماه عسل در تاریخ 30 تیر ماه 1392 ، شاهد برخورد زننده و رفتار ضد انسانی با کودکی بودیم که به دلایلی از داشتن سرپرست محروم بوده است. رفتاری که با این کودک شد، از نظر ما نه تنها نقض کرامت انسانی یک کودک بود، بلکه سوء استفاده ای بود از احساسات مردم برای پوشاندن ناکارآمدی سیاست های ساختاری که ریشه در تاریخی چندین ساله دارد و فقر و محرومیت برای میلیون ها کودک در ایران در پی داشته است. تناقض بزرگ چنین برنامه هایی در این است که مدام ادعاهایی درباره جامعه نیکوکار و خیر  مطرح می کنند، اما واقعیت تلخ چیزی نیست جز گسترش فقر و آسیب های اجتماعیِ ماحصل عملکرد سیاست گزارانی که توجهی به فرودستان ندارند.
 
ما معتقدیم که برای تغییر و بهبود زندگی انسانی مشارکتی همگانی لازم است و برای بهبود وضعیت کودکان ایران تلاش می کنیم، اما به عنوان مردمان این کشور حق داریم بپرسیم چرا خانواده ای که فرزند خوانده خود را از دست داده است به تلویزیون می آورند و احساساتشان را تحریک می‌کنند تا بر شمار بینندگان خود بیافزاید؟ و بر کدام اساس ناگهان کودکی بی سرپرست را به عنوان «هدیه» به روی سن می آورند و به خانواده مذکور «اهدا» می کنند؟ کودکی بهت زده که نمی دانست در آن موقعیت چه عکس العملی باید نشان دهد.
کودکان اشیائی نیستند که دست به دست بچرخند! آن ها انسانند و ما بزرگترها حق نداریم از آن ها برای منافع خود استفاده کنیم!
 
ما امضا کنندگان این بیانیه، ضمن هشدار به مسئولان، جامعه مدنی و رسانه ها درباره بی‌تفاوتی و نقض مکرر حقوق کودکان و کرامت انسانی شهروندان به عملکرد این رسانه عمومی در قِبال کودکان معترضیم و ضمن تاکید بر این که این رفتار لزوما نه ماحصل عملکرد یک مجری بلکه ماحصل عملکرد یک سیستم است، خواهان آنیم که:
 
1- احسان علیخانی (مجری)، کارگردان و تهیه کننده برنامه ماه عسل و همچنین مدیر شبکه سه سیما به طور رسمی از این کودک، مردم و کودکان ایران به خاطر این رفتار ضد انسانی و برخورد کالایی با کودک حاضر در برنامه، عذر خواهی و ترتیبی اتخاذ کنند تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم. ما ضمن احترام به رفتار شایسته این زوج گرامی در پذیرفتن سرپرستی یک کودک معلول خواستار آنیم که سازندگان برنامه توضیح دهند فرآیند پذیرش فرزندخواندگی که بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران که شامل احراز شرایط مشخص بنا به نظر دادگاه قانونی و یک دوره آزمایشی 6 ماهه است چه طور بدون اطلاع زوج حاضر در برنامه طی شده است، در حالی که ظاهرا این زوج بی خبر از اتفاقی بودند که در برنامه افتاد؟ آیا این مراحل طی نشده یا  طی شده است و ما شاهد یک سناریوِ از پیش نوشته بوده ایم؟
 
2- سازمان بهزیستی توضیح دهد که بر چه اساسی، صلاحیت این خانواده برای قبول فرزندخوانده تایید نشده است و بر اساس چه مستنداتی بدون اطلاع قبلی این خانواده، دوباره صلاحیت آن ها مورد تایید قرار گرفته است؟ اگر اظهارات خانم حاضر در برنامه درست باشد بدین معنی است که بهزیستی برای یک نمایش تبلیغاتی نظر خود را تغییر داده است. همچنین جای سوال است که آیا سازمان بهزیستی، مددکار یا کارشناسی ندارد که نادرست بودن این  رفتار مجری را پیش از پخش برنامه یادآوری کرده باشد؟ بدا به حال سازمانی که وظیفه اش بهبود شرایط فرودستان است اما در عمل این گونه و خارج از اصول حرفه‌ای عمل می‌کند!
 
به امید تحقق حقوق کودک و جهانی شایسته برای همه کودکان
 
بخشی از برنامه «ماه عسل» را که این بیانیه در واکنش به آن تنظیم شده می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.
 

امین بازدید : 185 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران : چهارمین تجمع بزرگ مدافعان حرم حضرت زینب (س) عصر سه‌شنبه با حضور هزاران نفر از عزادارن مولي‌الموحدين حضرت اميرالمومنين(ع) و روزه‌داران تهراني در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

ساعتی قبل از آغاز این مراسم پرشکوه که به همت کنگره بین‌المللی امام علی النقی (ع)، ستاد مردمی مدافعان حرم و جمعی از هیئات مذهبی مهیای برگزاری ‌شد، خادمین این مراسم پرچم‌هایی منقش به نام مبارک حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) بین شرکت کنندگان در این مراسم توزیع کردند.

 دختری که آه از نهاد عزاداران تهراني برآورد

امین بازدید : 184 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

صفحه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در یک شبکه اجتماعی داخلی به روز می شود.

به گزارش پرشین وی به نقل از مجله مهر ، ورود آیت الله به شبکه های اجتماعی. این، خبری بود که امروز دهان به دهان پیچید. پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی حالا صاحب یک صفحه اختصاصی در یک شبکه اجتماعی داخلی شده است. صفحه ای که در «سایت» کلوب باز شده و تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 8300 عضو دارد.

آن طور که در مشخصات این صفحه آمده است، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی این صفحه و مطالب و عکس های آپلود شده در آن را مدیریت می کند.

 هاشمی رفسنجانی هم عضو شبکه اجتماعی شد

در این صفحه مطالبی همچون «رأی ۹۵ درصدی هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری »، «شب قدر هاشمی چگونه گذشت؟»، «متحجران، مدل امروزی خوارج کوفه‌اند»، «اعتدال یعنی انقلابی باش، کلّه شق نباش!» و ویدیویی با موضوع کوهنوردی عضو مجلس خبرگان رهبری به چشم می خورد. مطالبی که گویا بازنشر مطالب پایگاه اطلاع رسانی آیت الله است.

 

این، اولین حضور رسمی یکی از مقامات بلندپایه و رسمی جمهوری اسلامی ایران در یک شبکه اجتماعی در اینترنت است. حضوری که پیش از این بارها در سایت های دیگر و در صفحات منتسب به شخصیت های دیگر در اینترنت دیده شده بود. اما هیچ گاه این صفحه ها به صورت رسمی تایید نشدند.

امین بازدید : 178 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

روزگار نو: جنیفر لوپز فروشگاه موبایل خود را با نام Viva Movil راه اندازی کرد.

این فروشگاه با امضای قراردادی با اپراتور تلفن همراه Verizon قرار شده که محصولات اختصاصی Viva Movil + Verizon را معرفی و به فروش برساند.
از نمونه مدل های اختصاصی ذکر شده می توان به Verizon HTC One اشاره کرد.

به مشترکین این فروشگاه امتیازات خاصی نیز داده می شود. مثلا خریداران می توانند از طریق سایت های اجتماعی به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازند.

این فروشگاه فعلا در نیویورک راه اندازی شده است.

 جنیفرلوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

امین بازدید : 150 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

روزه خواری کارگردان مشهور سینمای ایران ؟!

کافه سینما: در روزهای گذشته تصویر ابوالحسن داودی کارگردان سینمای ایران در شرایطی منتشر شد که او را در نشست گروهی از تهیه کنندگان سینمای ایران به عنوان یک روزه‌خوار تقبیح می‌کرد. به نظر منتشر کنندگان این عکس، اغلب در سایت‌های اصول‌گرا، داودی در حال پیپ کشیدن به صورت علنی بوده است. حالا تصاویر تازه از زوایای دیگر، ثابت می‌کند که این تنها یک دفترچه بوده که به عنوان بادبزن مورد استفاده قرار گرفته است. ظاهرا سیاست‌بازی‌های امروز در سینمای ایران با استفاده از ابزار مذهبی،عاقبت به چنین دعواهای مضحکی کشیده شده است.

امین بازدید : 112 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش آنا؛ پاپ فرانسیس، در نخستین کنفرانس خبری خود صحبت‌هایی بی‌سابقه درباره هم‌جنس‌گرایان مطرح کرد.

پاپ 76 ساله آرژانتینی در هواپیما و در هنگام بازگشت از سفری یک‌ هفته‌ای به برزیل٬ در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره موضوع جنجالی کشیش شدن هم‌‌جنسگرایان گفت: اگر کسی هم‌جنس‌گرا است و خدای خود را می‌جوید و نیت خیر دارد٬ من که هستم که بخواهم درباره او قضاوت کنم؟!!

پاپ فرانسیس به صراحت اعلام کرد که هیچ تبعیضی علیه هم‌جنس‌گرایان نباید اعمال شود زیرا هم‌جنس‌گرایان را نمی‌توان به حاشیه راند.

پاپ همچنین درباره سوالی پیرامون وجود «لابی هم‌جنس‌گرایان» در درون کلیسای واتیکان٬ به تلویح حضور چنین گروهی را تایید کرد.

صحبت‌های پاپ به عنوان متصدی کلیسای کاتولیک درباره همجنسگرایی در حالی مطرح می‌شود که ادیان الهی صراحتا همجنسگرایی را محکوم و خلاف قوانین الهی می‌دانند.

امین بازدید : 111 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

کافه سینما: بازیگر هندی «جاگدیش راج» و رکورد دار گینس دیروز در سن 85 سالگی در گذشت. او در دوران بازیگری در 144 فیلم نقش کمیسر پلیس را ایفا کرده بود.

جاگدیش راج به عنوان کلیشه ایی ترین بازیگر رکورد دار کتاب گینس بود. او طی 24 سال دوران بازیگری اش بارها و بارها نقش کمسیر پلیس را ایفا کرده بود.

بازیگر رکورد دار گینس درگذشت

جاگدیش راج متولد سال 1928 در منطقه ایی از شبه قاره هند بود که فعلا در کشور پاکستان قرار دارد. از فیلمهای مهم او می توان اشاره کرد به «مزدور»،«بی شرم»،«قدرت ایمان» و...

او سال 1992 از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. دو دختر او هم بازیگرند.

امین بازدید : 227 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

تصاویری از گمرک بندر انزلی منتشر شده که نشان می‌دهد یک دستگاه بوگاتی خوش‌رنگ وارد خاک ایران شده است.

به گزارش بازار خبر، داستان از این قرار است که بوگاتی فوق از طریق کریدور ایران از مبدا به مقصد روسیه ارسال خواهد شد.

بوگاتی فوق از مدل Veyron است. خودرویی با موتور 8 لیتری 16 سیلندر با آرایش Wشکل. قدرت این محصول 1000 اسب‌بخار است.

قیمت این مدل بوگاتی یک میلیون و 200 هزار دلار است.

گران‌ترین خودرو دنیا در انزلی دیده شد! +عکس

امین بازدید : 251 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه در طول 18 سال حضور در فوتبال حرفه ای موفق شد به بیش از 40 عنوان فردی دست پیدا کند که از جمله آن کسب توپ طلا فیفا در سال های 1998، 2000 و 2003 است.
 


 

 او که همراه با تیم ملی کشورش به قهرمانی در جام جهانی 1998 و جام ملت های اروپا 2000 رسید، پس از شکست دراماتیک در فینال جام جهانی 2006 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او هم اکنون به عنوان مدیر ورزشی و مشاور مدیر عامل باشگاه رئال مادرید فعالیت می کند.

امین بازدید : 272 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

...يادش به خير
...اون قديما ميرفتم مغازه يه كيك با يه نوشابه مي‌خوردم بعد يه پنج تومني زرد مي‌دادم

عکس های مخاطره انگیز از پول خردهای قدیمی ایرانی(یادش بخیر)

روزها تند و تند مي‌گذشت. وضع اقتصاد خراب بود. خرااااب. تورم بي داد مي‌كرد. تا اينكه يه كيك با نوشابه شد هفت تومان يعني يه ...دوتوماني هم بايد به پنج تومانم اضافه ميكردم

عکس های مخاطره انگیز از پول خردهای قدیمی ایرانی(یادش بخیر)

 

...يادمه با يه ده توماني سوار تاكسي مي‌شدم و

امین بازدید : 259 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

آمازون، نام جنگل بسیار بزرگی در شمال آمریکای جنوبی است. جنگلهای بارانی آمازون در تمام فصول سال دارای هوایی گرم با رطوبتی بسیار زیاد می‌باشند چراکه تقریباَ هر روزه باران سنگینی در سرتاسر آمازون می‌بارد. متوسط درجهٔ حرارت، در مرکز آمازون، در حدود ۳۰ درجهٔ سانتیگراد (۸۶ درجه فارنهایت) غربی‌ترین بخش این منطقه، در حدود ۲۵ درجهٔ سانتیگراد (۷۶ درجه فارنهایت) است. همینطور آمازون بزرگ‌ترین رودخانه جهان است که انشعابات زیادی دارد که بخشی از آن به دریا ریخته و نیز حدودا دو درصد از آب شیرین این رودخانه به اقیانوسها میریزد.

بستر این رودخانه بسیار عریض و طویل است و از نظر درازا یکی از طولانی‌ترین رودخانه‌های جهان است که بین ۶.۲ و ۶.۷ هزار کیلومتر درازی دارد اما آمازون تنها بزرگترین رودخانه جهان نیست بلکه بزرگترین و شگفت انگیز ترین خانه حیات وحش و طبیعت دست نخورده دنیاست. این منطقهٔ جنگلی که رودخانهٔ آمازون نیز از میان آن می‌گذرد بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور، گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد. بیشتر بخش جنگل‌های آمازون در خاک برزیل با ۶۰% و پرو با ۱۳% مساحت کلی جای دارد. جنگل آمازون نامزد قرار گرفتن در فهرست عجایب هفتگانه جدید است.

 

 

امین بازدید : 229 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

 

وقتی هفت سالم بود اولین بار با عمو و پدرم  خدمت درویش رضا رفتیم .درویش چهره مهربان و نورانی داشت و  وقتی وارد شدیم با من مثل یک مرد بزرگ سلام و احوالپرسی کرد

این برای من خیلی خاص بود چون بزرگترها با بچه های هم سن وسال من یا  سلام و احوالپرسی نمیکردن یا لحن بچه گانه به خودشون میگرفتن و این شکل احترام  گذاشتن  خیلی برام جالب بود 

بعد از سلام و احوال پرسی آقا رضا ما را به داخل دعوت کرد. یک جایی پر از کتاب و تابلو هایی از اشعارخود درویش رضا.

امین بازدید : 266 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

Como Shambhala نام هتلی است که مناظر زیبای جزیره بالی اندونزی اون رو احاطه کرده. هماهنگی طراحی مدرن با معماری سنتی، استفاده از سبک های ملی در یک مکان سبز جنگلی و رعایت شرایط مختلف در طراحی این هتل باعث شده تا هر گردشگری که به اندونزی میره نتونه از اینجا ...صرفنظر کنه

 

رویایی ترین هتل جهان کجاست؟(تصویری)www.irandid.ir

امین بازدید : 247 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
بر روی یک درخت که در قاره آمریکا جنوبی رشد می‌کند، تابلوی هشدار دهنده نصب می‌کنند؛ چرا که اگر میوه این درخت به هر انسان برخورد کند، ممکن است به مرگ وی منجر شود.

یک درخت عجیب و خطرناک و در عین حال مفید "درخت توپی" نام دارد و در قاره آمریکای جنوبی در منطقه دریای کارئیب رشد می‌کند.

وجه تسمیه درخت توپی آن است که صدای این میوه کروی شکل هنگام افتادن و برخورد با زمین همانند صدای مواد منفجره و یا گلوله‌ای است که از سلاح توپ خارج می‌شود و به همین دلیل روی این درخت تابلوی هشدار دهنده نصب می‌کنند چراکه اگر این میوه به هر انسان برخورد کند، ممکن است به مرگ وی منجر شود.

نکته جالت‌تر آنکه این میوه دارای خواص دارویی است و از آن به عنوان آنتی‌بیوتیک برای التیام زخم، کاهش درد دندان، سرماخوردگی و درد معده استفاده می‌شود.

این درخت همچنین در معابد بودایی در سریلانکا نیز رشد می‌کند به همین دلیل شکوفه‌های آن برای بودایی‌ها مقدس است؛ قطر این میوه کروی شکل بین 15 تا 24 سانتی‌متر است.

 
امین بازدید : 238 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

عصر ایران - روزنامه پرتیراژ " نیویورک پست " آمریکا با انتشار عکسی از ثانیه های قبل از مرگ فجیع یک شهروند 58 ساله آمریکایی زیر قطار در یک ایستگاه مترو در نزدیکی میدان تایمز نیویورک، جنجال ساز شد.

این مرد کره ای تبار که " کی ساک هان " نام دارد به شکل فجیعی زیر قطار ماند و درگذشت.

شاهدان عینی گفته اند وی قصد داشت در یک نزاع مداخله کند و نزاع کنندگان را آرام کند که به وسیله یک فرد ناشناس به روی ریل قطار ایستگاه هل داده می شود و همزمان از بخت بد قطار وارد ایستگاه می شود و از روی او رد می شود.

عکاسی که در صحنه حاضر بوده بلافاصله با دوربین خود از 2 ثانیه قبل از عبور قطار از روی هان از وی عکس می گیرد.

2 ثانیه قبل از مرگ (+عکس)

امین بازدید : 271 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
چیزی که جنیفر لوپز از آن خیلی می‌ترسد!!
او می‌گوید سکوت و آرامش را دوست دارم اما نمی‌خواهم این آرامش در ...

شاید برای علاقمندان به جنیفر لوپز جالب باشد که بدانند این ستاره مشهور هالیوود از تاریکی می‌ترسد!!
امین بازدید : 5129 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (3)

 

اسپری پنچرگیری لاستیک

 

اسپری پنچرگیری لاستیک

اگر در دور افتاده ترین جاده ها و روستاها و هنگام مسافرت با پنچری تایر خودرو مواجه شده اید !

اگر خانم محترمی هستید که قادر به باز کردن پیچها برای تعویض چرخ پنچر شده نیستید !

اگر هنگام رساندن یک فرد بیمار به بیمارستان دچار این مشکل شده اید !

اگر در گرمای تابستان و یا زیر باران شدید ماشینتان پنچر شده است !

اگر در برف و سرمای زمستان دچار این مشکل شده اید !

اگر فرصت کافی برای تعویض چرخ پنچر شده ندارید !

اگر در جایی هستید که دسترسی به آپاراتی ندارید !

اگر آشنایی به تعویض چرخ ندارید !

اگر لاستیک زاپاس همراه ندارید !

دیگر نگران نباشید ...

 اسپری پنچرگیری لاستیک

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 13500 تومان

با اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز می توانید در عرض 1-2 دقیقه و بدون نیاز به تعویض چرخ, پنچری تایر را رفع کرده ,تایر را باد کنید و زمان 10-15 دقیقه ای تعویض لاستیک را به یکی دو دقیقه کاهش دهید.

دیگر تعویض لاستیک در گرمای شدید تابستان و یا سرمای شدید زمستان و در مکانهای نامناسب شما را اذیت نخواهد کرد چون پس از رفع پنچری موقتی با این اسپری در زمان و مکانی مناسب می توانید تایر پنچر را تعویض نمایید
.

تاریخچه ای در مورد ساخت اسپری پنچرگیری و باد کننده تایر:

عموما شرکت های تولید کننده پنچر گیرهای اضطراری تایر موجود در بازارهای جهانی از گاز بوتان که گازی با قابلیت اشتعال و انفجار بالاست در محصولات خود استفاده می کنند، این در حالی است که کمپانی مذکور از گازی غیر قابل اشتعال در فرمولاسیون خود استفاده کرده و همین امر این شرکت را در نواوری و کیفیت پیشتاز و دست نیافتنی نموده است.

پنچر گیری و باد کننده اضطراری تایرحاوی مواد منحصر بفردی است که پس از اسپری شدن در تایر، سوراخ های ایجاد شده تا حداکثر به قطر 5 میلیمتر در تایر و تیوب را پر کرده و سپس از خود گازی خنثی و غیر قابل اشتعال ازاد می کند که موجب باد شدن تایر ظرف چند ثانیه می شود (قابل استفاده برای انواع تایرها، تیوب دار - بدون تیوب (تیوب لس) و برای انواع خودروها سواری سبک و موتورسیکلت)

اسپری پنچرگیری لاستیک

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 13500 تومان

نحوه استفاده از اسپری پنچرگیری و باد کننده تایر american latest formula:

1 - حتی الامکان عامل ایجاد پنچری (شیشه - میخ و ...) را از روی تایر بردارید، قبل از استفاده اسپری را 1 تا 2 دقیقه بخوبی تکان دهید.

2 - اگر هوا سرد است اسپری را با مالش دست یا گرفتن مقابل بخاری خودرو گرم کنید.

3 - شیلنگ سر محصول را به سر سوزن تایر ببندید.

4 - درب محافظ سر محصول را بردارید و حتما آنرا واژگون کنید.

5 - دکمه سر اسپری را فشار دهید و تا باد شدن کامل تایر اینکار را انجام دهید، پس از اینکار تایر در جا باد شده و شما قادر به حرکت هستید اما برای پخش شدن کامل مواد داخل تایر6 الی 9 کیلومتر خودرو را به حرکت درآورید تا اسپری، محل پنچر شده را ترمیم کند، مواد وارد شده به داخل تایر بخاطر حرکت و فشار خودرو بطرف محل پنچر شده حرکت کرده و آنرا مسدود می کند.

اسپری پنچرگیری لاستیک

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 13500 تومان

نکات مهم بعد از استفاده از اسپری پنچرگیری و باد کننده تایر:

1 - پس از رسیدن به اولین آپاراتی باد تایر را تا حد استاندارد تنظیم کنید.

2 - هنگام تنظیم باد مقداری هوا را به داخل تایر تزریق کنید تا بعلت چسبنده بودن مواد تزریق شده به داخل تایر، والو (سوزن) تایر بسته نشود.

3 - پس از عمل پنچرگیری با این اسپری تقریبا 10- 15 روز فرصت دارید تا تایر پنچر شده را به روش معمول پنچرگیری نمایید، در این فرصت زیاد حتما به یک آبادی یا آپاراتی خواهید رسید.

.اسپری پنچرگیری لاستیک

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 13500 تومان

بهترین وسیله برای خانمهای محترم جهت جلوگیری از آلوده شدن دستها و لباسشان
بهترین وسیله برای مسافرتها
بهترین وسیله برای رهایی از زحمت تعویض چرخ پنچر که خسته کننده و وقت گیر هم هست.
بهترین وسیله برای رسیدن بموقع سر قرارها بخاطر جلوگیری از تلف شدن وقت بخاطر معطلی برای تعویض تایر پنچر
پیشنهاد می کنیم این محصول را در کنار سایر وسایل خودرو همراه داشته باشید.

اسپری پنچرگیری لاستیک                         اسپری پنچرگیری لاستیک

 

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قيمت : 13500 تومان

 

تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
مدیریت: امین هزارجریبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه ؟
    آیا میدانید ...
    عشق سنج
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 124,157