loading...
تفریحانه
تفریحانه در فیسبوک
امین بازدید : 387 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)

تیر پرس/رییس‌جمهور سابق کشورمان در میان استقبال جمعی از مردم به منزل خود در نارمک بازگشت.

به گزارش تیر پرس به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دقایقی قبل پس از مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به حجت‌الاسلام روحانی در میان استقبال جمعی از مردم تهران، وارد محله نارمک شد و به منزل خود بازگشت.

همسایگان احمدی‌نژاد با ذکر صلوات، دود کردن اسپند و قربانی کردن از رئیس جمهور سابق کشورمان استقبال کردند.

احمدی‌نژاد نیز طی سخنان کوتاهی در میان همسایگان منزل خود ضمن تشکر از آنها اظهار داشت: شما بزرگواری کردید و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار دادید همانطور که طی ۸ ساله گذشته همراه و پشتیبان ما بودید.

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه راضی نبودم در عصر ماه مبارک رمضان برای استقبال از بنده به زحمت بیفتید، افزود: من افتخار می‌کنم که در خدمت شما هستم و خوشحالم که از این به بعد بیشتر یکدیگر را می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم که خیر و لطف و زیبایی را بر شما و ملت ایران نازل کند و امیدوارم دل‌های شما شاد، خانواده‌هایتان گرم و تن‌تان سالم باشد.

اسفندیار رحیم مشایی، مرتضی تمدن، غلامحسین الهام و خورشیدی داماد احمدی‌نژاد وی را در بازگشت به محله نارمک همراهی کردند.

 

 

 

امین بازدید : 177 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران: اخبار بروز مشکل و انفجار برای اسمارت فون‌های سری آیفون و گلکسی اخیرا تبدیل به یکی از مهمترین موضوعات دنیای تکنولوژی شده است و پس از آتش گرفتن چند مدل آیفون و چند گلکسی اس۳ اکنون ظاهرا یکی از ساکنان شهر هنگ کنگ با نام Du با اسمارتفون گلکسی اس۴ خود مشغول بازی Love Machine بوده است که به صورت ناگهانی دستگاه منفجر شده است.

به محض بروز مشکل برای دستگاه آقای Du گوشی را بر سمت میز نزدیک مبل پرت می کند و آتش آن باعث می شود که مبل آتش گرفته و واحد آپارتمانی ایشان به چنین روزی که در عکس ملاحظه می‌کنيد دربيايد و همچنین شدت شعله ها باعث شده است که خودروی مرسدس او نیز طعمه حریق شود.

خوشبختانه در این حادثه مشکل خاصی برای وی و همسرش رخ نداده و با آسیب دیدگی جزیی موفق شده اند که از آپارتمان فرار کنند. بنابه گفته Du باتری استفاده شده در اسمارت فون وی کاملا رسمی و شرکتی بوده و همواره از شارژر قانونی نیز استفاده می کرده است.


 بازهم يك گوشي هوشمند منفجرشد

پس از بروز مشکل ماموران آتش نشانی سریعا خود را به محل حادثه رسانده اند و در مدت ۳۰ دقیقه موفق شدند شعله‌های آتش را خاموش کنند. تحقیقات آن ها نشان می دهد که هیچگونه شرایط مشکوکی برای آتش سوزی یافت نشده است اما متاسفانه تمامی اشیای باارزش خانه و سایر بخش های آن به صورت کامل از بین رفته و طعمه حریق شده اند.

در گذشته موارد آتش سوزی که برای اسمارت فون های گلکسی رخ داده بود عدمتا ناشی از استفاده از قطعات غیر شرکتی مانند باتری، شارژر و … بودند اما این دفعه دقیقا مشخص نیست که حادثه در اثر کدام مشکل رخ داده است و نتیجه تحقیقات بزودی همه چیز را روشن خواهد کرد.

امین بازدید : 184 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

صفحه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در یک شبکه اجتماعی داخلی به روز می شود.

به گزارش پرشین وی به نقل از مجله مهر ، ورود آیت الله به شبکه های اجتماعی. این، خبری بود که امروز دهان به دهان پیچید. پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی حالا صاحب یک صفحه اختصاصی در یک شبکه اجتماعی داخلی شده است. صفحه ای که در «سایت» کلوب باز شده و تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 8300 عضو دارد.

آن طور که در مشخصات این صفحه آمده است، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی این صفحه و مطالب و عکس های آپلود شده در آن را مدیریت می کند.

 هاشمی رفسنجانی هم عضو شبکه اجتماعی شد

در این صفحه مطالبی همچون «رأی ۹۵ درصدی هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری »، «شب قدر هاشمی چگونه گذشت؟»، «متحجران، مدل امروزی خوارج کوفه‌اند»، «اعتدال یعنی انقلابی باش، کلّه شق نباش!» و ویدیویی با موضوع کوهنوردی عضو مجلس خبرگان رهبری به چشم می خورد. مطالبی که گویا بازنشر مطالب پایگاه اطلاع رسانی آیت الله است.

 

این، اولین حضور رسمی یکی از مقامات بلندپایه و رسمی جمهوری اسلامی ایران در یک شبکه اجتماعی در اینترنت است. حضوری که پیش از این بارها در سایت های دیگر و در صفحات منتسب به شخصیت های دیگر در اینترنت دیده شده بود. اما هیچ گاه این صفحه ها به صورت رسمی تایید نشدند.

امین بازدید : 193 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

شقایق فراهانی در نقش مریم نامزد سابق اردلان تمجید در سریال «مادرانه» ایفای نقش کرده است. می‌گوید خودش جدایی را تجربه کرده و مادر است؛‌ مادر فرزندی که خیلی دوستش دارد. دیگر صحبت‌های جالب شقایق فراهانی را به نقل از «زندگی ایده‌آل» در ادامه می‌خوانید:

عکس های جالب و دیدنی :  شقایق فراهانی و پسرش

امین بازدید : 178 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

روزگار نو: جنیفر لوپز فروشگاه موبایل خود را با نام Viva Movil راه اندازی کرد.

این فروشگاه با امضای قراردادی با اپراتور تلفن همراه Verizon قرار شده که محصولات اختصاصی Viva Movil + Verizon را معرفی و به فروش برساند.
از نمونه مدل های اختصاصی ذکر شده می توان به Verizon HTC One اشاره کرد.

به مشترکین این فروشگاه امتیازات خاصی نیز داده می شود. مثلا خریداران می توانند از طریق سایت های اجتماعی به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازند.

این فروشگاه فعلا در نیویورک راه اندازی شده است.

 جنیفرلوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

امین بازدید : 150 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

روزه خواری کارگردان مشهور سینمای ایران ؟!

کافه سینما: در روزهای گذشته تصویر ابوالحسن داودی کارگردان سینمای ایران در شرایطی منتشر شد که او را در نشست گروهی از تهیه کنندگان سینمای ایران به عنوان یک روزه‌خوار تقبیح می‌کرد. به نظر منتشر کنندگان این عکس، اغلب در سایت‌های اصول‌گرا، داودی در حال پیپ کشیدن به صورت علنی بوده است. حالا تصاویر تازه از زوایای دیگر، ثابت می‌کند که این تنها یک دفترچه بوده که به عنوان بادبزن مورد استفاده قرار گرفته است. ظاهرا سیاست‌بازی‌های امروز در سینمای ایران با استفاده از ابزار مذهبی،عاقبت به چنین دعواهای مضحکی کشیده شده است.

امین بازدید : 112 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش آنا؛ پاپ فرانسیس، در نخستین کنفرانس خبری خود صحبت‌هایی بی‌سابقه درباره هم‌جنس‌گرایان مطرح کرد.

پاپ 76 ساله آرژانتینی در هواپیما و در هنگام بازگشت از سفری یک‌ هفته‌ای به برزیل٬ در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره موضوع جنجالی کشیش شدن هم‌‌جنسگرایان گفت: اگر کسی هم‌جنس‌گرا است و خدای خود را می‌جوید و نیت خیر دارد٬ من که هستم که بخواهم درباره او قضاوت کنم؟!!

پاپ فرانسیس به صراحت اعلام کرد که هیچ تبعیضی علیه هم‌جنس‌گرایان نباید اعمال شود زیرا هم‌جنس‌گرایان را نمی‌توان به حاشیه راند.

پاپ همچنین درباره سوالی پیرامون وجود «لابی هم‌جنس‌گرایان» در درون کلیسای واتیکان٬ به تلویح حضور چنین گروهی را تایید کرد.

صحبت‌های پاپ به عنوان متصدی کلیسای کاتولیک درباره همجنسگرایی در حالی مطرح می‌شود که ادیان الهی صراحتا همجنسگرایی را محکوم و خلاف قوانین الهی می‌دانند.

امین بازدید : 111 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

کافه سینما: بازیگر هندی «جاگدیش راج» و رکورد دار گینس دیروز در سن 85 سالگی در گذشت. او در دوران بازیگری در 144 فیلم نقش کمیسر پلیس را ایفا کرده بود.

جاگدیش راج به عنوان کلیشه ایی ترین بازیگر رکورد دار کتاب گینس بود. او طی 24 سال دوران بازیگری اش بارها و بارها نقش کمسیر پلیس را ایفا کرده بود.

بازیگر رکورد دار گینس درگذشت

جاگدیش راج متولد سال 1928 در منطقه ایی از شبه قاره هند بود که فعلا در کشور پاکستان قرار دارد. از فیلمهای مهم او می توان اشاره کرد به «مزدور»،«بی شرم»،«قدرت ایمان» و...

او سال 1992 از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. دو دختر او هم بازیگرند.

امین بازدید : 414 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

این روزها خیلی از فروشگاه های بزرگ برای جلب مشتری بیشتر و ساختن یک نمای بهتر در ساختمان خود اقدام به ساخت آکواریوم‌های بزرگ می‌کنند، چراکه داشتن یک آکواریوم بزرگ با ماهی‌های رنگ و وارنگ دلچسب است اما رسیدن به این لذت بی‌دردسر هم نیست و گاهی مشکلات بزرگی را رقم می زند.

در زیر تصویر یک آکواریوم غول پیکر در یک فروشگاه بزرگ در شانگهای چین را می‌بینید که خیلی از مردم برای تماشای کوسه های شناور در آن پشت سر هم صف می‌کشیدند اما در یک روز معمولی یک دفعه آکواریوم ترک بر می‌دارد و جداره ی شیشه ای آن منفجر می شود. با شکست شیشه و خروج 35 هزار لیتر آب از آکواریوم نزدیک به 60 نفر از مردمی که مشغول تماشای شنای کوسه‌ها بودند بطرز فجیهی زخمی می‌شوند و 8 کوسه بد اقبال هم که بعد از شکسته شدن آکواریوم دیگر جایی برای شنا نداشتند بیرون از آب خفه شده و جان خود را از دست می‌دهند!

این آکواریوم فقط در 2 سال پیش راه اندازی شده بود. وزن کل ساخت و ساز این آکواریوم بیش از 34 تن و ضخامت جداره ی شیشه ای آن کمی بیشتر از 25 سانتی متر بود. بغیر از مشاهدات شاهدان حادثه، علل حادثه هنوز مشخص نشده و توسط پلیس در حال بررسی است.

 

امین بازدید : 376 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

شبکه ایران: فیلم یک عاشقانه‌ی ساده، این روزها بر پرده سالن‌های سینمای کشور است. این سه پوستر جالب فیلم را ببینید.

در «یک عاشقانه ساده» مهناز افشار با فاصله گیری از کاراکترهای شهری اش در نقش دختری روستایی فرورفته که درگیر عشق جوانی فقیر می شود اما به ناگاه خواستگاری ثروتمند از راه رسیده و شرایط ویژه ای را رقم می زند.


امین بازدید : 262 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

عادل کلاه کج خرید جدید پرسپولیس امروز (سه شنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد تا رسما پرسپولیسی شود.
 


 

 این هافبک 27 ساله که پیش از این هم دو فصل حضور در جمع سرخپوشان پایتخت را تجربه کرده، پس از رضا حقیقی دومین خرید پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل به شمار می رود.

امین بازدید : 583 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ برخلاف ادعاهايي که برخي از افراد مبني بر قريب‌الوقوع بودن پايان دنيا کرده‌اند، دانشمندان ناسا نظر ديگري دارند که به طور علمي ثابت مي‌کند دنيا در حال نابودي نبوده و همه چيز آرام است.

ناسا براي روشن کردن موضوعات مطرح‌شده درباره نابودي زمين، به سوالات موجود با اسناد و مدارک علمي پاسخ داده است که نشان مي‌دهد هيچ اتفاق خاصي در بيست و يک دسامبر رخ نخواهد داد.

موضوعات سوال‌ها از اين قرار است:

*پايان دنيا

*خاستگاه پيشگويي‌ها

*تاريخ ماياها

*تاريکي کامل

*هم‌ترازي زمين با خورشيد

*سياره نيبيرو/اريس/ايکس

*تغيير قطبيت

*حمله شهاب‌سنگ

*طوفان‌هاي خورشيدي

 

سوال 1: آيا دنيا در پايان سال 2012 با تهديدي روبرو است؟ بسياري از وب‌سايت‌هاي انيترنتي ادعا مي‌کنند که 21 دسامبر آخرين روز زمين است.

پاسخ: ناسا دراين سوال، قاطعانه پاسخ مي‌دهد که دنيا در سال 2012 پايان نخواهد يافت. بنا بر اين سازمان، بيش از 4 ميليارد سال است که سياره زمين برقرار بوده و دانشمندان معتبر جهاني اعتقاد دارند هيچ خطري دنيا را تهديد نخواهد کرد.

امین بازدید : 339 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)
من می‌توانم مراحلی که در اين مدت در سازمان وجود داشته و به دور از چشم برادران و مردان در جلسات زنان و دختران با مسعود رجوی طی شده مقداری برای شما باز گو کنم تا این پازل که از الف به ي منتهی شد چگونه انجام شد.
رابطه جنسی با من از نماز شب هم واجب‌تر است!

به گزارش افکارنیوز به نقل از رجانیوز، ساختار کثیف و غیراخلاقی سازمان منافقين موضوعی است که بار‌ها از سوی افراد مختلف به آن اشاره شده و اسنادی نیز درباره آن ارائه شده است اما در روزهای اخیر، یکی از افرادی که توانسته از چنگ اين فرقه فرار کند و خود را به ایران برساند، جزئیاتی درباره روابط کثیف جنسی سرکرده منافقین با ساکنین اشرف اعلام کرده که می‌تواند نام این گروهک تروریستی را وارد کتاب رکوردهای «گینس» کند؛ چرا که چنین رفتاری در تاریخ گروه‌های تروريستی، کم سابقه و یا حتی بی‌سابقه است.

امین بازدید : 264 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است. برای این که به پاسخ سوال هایتان برسید به ادامه مطلب مراجعه نمایید

امین بازدید : 353 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
افتتاح رستوران جدید علی دایی! + عکس
علی دایی كه تیمش آخرین بازی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل فجرسپاسی پشت سر گذاشت...


علی دایی كه تیمش آخرین بازی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل فجرسپاسی پشت سر گذاشت، عصر سه شنبه به اردبیل سفر كرد تا یكی دو روز را در زادگاهش سپری كند. البته علی دایی از این فرصت استفاده كرد و رستورانش را هم در اردبیل افتتاح كرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیتهای اقتصادی خود تجربه كند.
 

امین بازدید : 265 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
پاریس هیلتون 31 ساله با یک پسر 21ساله دوست شده است! + عکس
بدون شرح!


پاریس هیلتون بازیگر، خواننده و مانکن هالیوودی همیشه در زندگی اش حاشیه های مختلفی وجود داشته است. این بار او با یک مانکن اسپانیایی آشنا شده است اما با یک دهه تفاوت سنی!!
پاریس هیلتون این روزها در 31سالگی به سر میبرد و در هفته مد نیویورک با یک مانکن 21ساله اسپانیایی اشنا شده است.

 

امین بازدید : 259 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری دو جوان دانشجو به اتهام تجاوز به عنف در هفته گذشته خبر داد و گفت: پرونده برای رسیدگی به دادگستری ارسال شد.

سرهنگ علیرضا صالحی با اشاره به شکایت دختر جوانی مبنی بر تعرض دو جوان به وی، اظهارکرد: ماموران نیروی انتظامی پس از اعلام این شکایت بلافاصله وارد عمل شده و از دختر دانشجو و دوستان وی به تحقیق پرداختند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد دو دانشجو با همدستی یکدیگر نسبت به تجاوز به یکی از همکلاسی‌های خود اقدام کرده و پس از این اقدام شنیع از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه‌داد: با شناسایی این افراد دو پسر جوان روز پنجشنبه در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شده و به کلانتری منتقل شدند که پس از بازجویی‌ها مشخص شد که یکی از این افراد متهم اصلی بوده و فرد دیگر معاونت در جرم را برعهده داشته است.

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به دستگاه قضا ارسال شد، ابرازکرد: انتظار داریم دستگاه قضا به توجه به حساسیت موجود با سرعت به پرونده رسیدگی کرده و مطابق با قانون و شرع با افراد متجاوز برخورد کنند.

صالحی ابراز امیدواری کرد: با رسیدگی دقیق به این پرونده شاهد ارتقاء امنیت در سطح جامعه باشیم و مجرمان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که پلیس با جدیت از حریم مردم محافظت کرده و اجازه قانون‌شکنی به افراد را نخواهد داد.

امین بازدید : 277 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

دانشمندان هلندی توانسته‌اند نوعی بز را مهندسی ژنتیک کنند که بتواند شیری با پروتئین‌ های مشابه تارعنکبوت تولید کند. پس از دوشیده شدن، می‌توان این شیر را تابیده و به شکل ماده ای بافت که 10 برابر سخت‌تر از فولاد است.

Photo: ‎ساخت پوست ضدگلوله با شیر بز عنکبوتی!
________________________________
 دانشمندان هلندی توانسته‌اند نوعی بز را مهندسی ژنتیک کنند که بتواند شیری با پروتئین‌ های مشابه تارعنکبوت تولید کند. پس از دوشیده شدن، می‌توان این شیر را تابیده و به شکل ماده‌ای بافت که 10 برابر سخت‌تر از فولاد است. 

از طرفی این دانشمندان با ترکیب پوست انسان و شیر بز موفق به تولید پروتئین مشابه تار عنکبوت شده اند که گلوله را متوقف می کند 

به گزارش ایسنا، ابریشم به دست آمده توسط دانشمندان با پوست بیو مهندسی شده آزمایشگاهی پوشش دهی شده و می تواند ضربه یک گلوله را تحمل کند. البته گلوله ای که از سرعت کامل برخوردار نیست. 

به گفته دانشمندان، تارهای تنیده عنکبوت از قدرتی چهار برابر کولار که در جلیقه های ضدگلوله به کار می رود، برخوردارند. 

در ویدیویی از این پروژه که بر روی سایت نیوساینتیست منتشر شده، می توان برخورد یک گلوله با سرعت نیمه را بر روی این پوست مشاهده کرد. البته این گلوله در زمان سرعت کامل 329 متر بر ثانیه، می تواند این پوست را سوراخ کند. 

این پروژه به خاطر وزن و سرعت یک گلوله 22 کالیبری با عنوان «2.6 g 329 m/s» نامیده شده است. هدف از ساخت این پوست، جایگزینی کراتیم درون پوست با تار عنکبوت بوده است. 

این تار عنکبوت در اوتا تولید شده، سپس در کره به شکل رشته ای درآمده و در آلمان به صورت لایه های پارچه تنیده شده است. 

مرحله آخر شامل پرورش یک لایه پوست واقعی در اطراف یک نمونه از پوست ضدگلوله بوده که حدود پنج هفته به طول انجامید. 

استفاده از تار عنکبوت به عنوان سپر دفاعی ریشه تاریخی دارد. 

چنگیزخان مغول در یکی از جنگهای خود دستور داده بود که تمام اسب سوارانش از جلیقه های تار عنکبوت استفاده کنند؛ چرا که تیر در برابر آن ناکارآمد بود. 

جلیقه های ضدگلوله از سالها پیش مورد استفاده بوده؛ اما پوست ضدگلوله یک ایده علمی تخیلی به شمار میرود که این دانشمندان اکنون در تلاش برای دستیابی به آن هستند.‎

تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
مدیریت: امین هزارجریبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه ؟
    آیا میدانید ...
    عشق سنج
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 124,212