loading...
تفریحانه
تفریحانه در فیسبوک
امین بازدید : 582 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ برخلاف ادعاهايي که برخي از افراد مبني بر قريب‌الوقوع بودن پايان دنيا کرده‌اند، دانشمندان ناسا نظر ديگري دارند که به طور علمي ثابت مي‌کند دنيا در حال نابودي نبوده و همه چيز آرام است.

ناسا براي روشن کردن موضوعات مطرح‌شده درباره نابودي زمين، به سوالات موجود با اسناد و مدارک علمي پاسخ داده است که نشان مي‌دهد هيچ اتفاق خاصي در بيست و يک دسامبر رخ نخواهد داد.

موضوعات سوال‌ها از اين قرار است:

*پايان دنيا

*خاستگاه پيشگويي‌ها

*تاريخ ماياها

*تاريکي کامل

*هم‌ترازي زمين با خورشيد

*سياره نيبيرو/اريس/ايکس

*تغيير قطبيت

*حمله شهاب‌سنگ

*طوفان‌هاي خورشيدي

 

سوال 1: آيا دنيا در پايان سال 2012 با تهديدي روبرو است؟ بسياري از وب‌سايت‌هاي انيترنتي ادعا مي‌کنند که 21 دسامبر آخرين روز زمين است.

پاسخ: ناسا دراين سوال، قاطعانه پاسخ مي‌دهد که دنيا در سال 2012 پايان نخواهد يافت. بنا بر اين سازمان، بيش از 4 ميليارد سال است که سياره زمين برقرار بوده و دانشمندان معتبر جهاني اعتقاد دارند هيچ خطري دنيا را تهديد نخواهد کرد.

امین بازدید : 339 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)
من می‌توانم مراحلی که در اين مدت در سازمان وجود داشته و به دور از چشم برادران و مردان در جلسات زنان و دختران با مسعود رجوی طی شده مقداری برای شما باز گو کنم تا این پازل که از الف به ي منتهی شد چگونه انجام شد.
رابطه جنسی با من از نماز شب هم واجب‌تر است!

به گزارش افکارنیوز به نقل از رجانیوز، ساختار کثیف و غیراخلاقی سازمان منافقين موضوعی است که بار‌ها از سوی افراد مختلف به آن اشاره شده و اسنادی نیز درباره آن ارائه شده است اما در روزهای اخیر، یکی از افرادی که توانسته از چنگ اين فرقه فرار کند و خود را به ایران برساند، جزئیاتی درباره روابط کثیف جنسی سرکرده منافقین با ساکنین اشرف اعلام کرده که می‌تواند نام این گروهک تروریستی را وارد کتاب رکوردهای «گینس» کند؛ چرا که چنین رفتاری در تاریخ گروه‌های تروريستی، کم سابقه و یا حتی بی‌سابقه است.

امین بازدید : 264 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است. برای این که به پاسخ سوال هایتان برسید به ادامه مطلب مراجعه نمایید

امین بازدید : 487 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (1)
دختر آمریکایی از طریق فیس بوک عاشق یک پسر افغانی شد و به افغانستان رفت! + عکس
یک دختر امریکایی که از طریق فیس بوک با یک پسر از شهر مزار شریف آشنا شده بود ...

فیس بوک، پای دختر دلداده یی امریکایی را به شهر مزار شریف کشاند.
یک دختر امریکایی که از طریق فیس بوک با یک پسر از شهر مزار شریف آشنا شده بود سرانجام به مزار آمد و در محکمه به دین اسلام مشرف شد.
این دختر امریکایی که کرستینا نام دارد، از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک از کالیفرنیای امریکا با جوان افغانی که در شهر مزارشریف سکونت دارد اشنا و سرانجام  این دوستی به دل باختگی دختر آمریکایی ختم میشود.
این دختر آمریکایی که عاشق این پسر افغان شده برای دیدار با او راهی مزار شریف میشود که درهمانجا با تشرف به دین اسلام عشق خود را به این پسر اثبات میکند.


 

 

امین بازدید : 259 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری دو جوان دانشجو به اتهام تجاوز به عنف در هفته گذشته خبر داد و گفت: پرونده برای رسیدگی به دادگستری ارسال شد.

سرهنگ علیرضا صالحی با اشاره به شکایت دختر جوانی مبنی بر تعرض دو جوان به وی، اظهارکرد: ماموران نیروی انتظامی پس از اعلام این شکایت بلافاصله وارد عمل شده و از دختر دانشجو و دوستان وی به تحقیق پرداختند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد دو دانشجو با همدستی یکدیگر نسبت به تجاوز به یکی از همکلاسی‌های خود اقدام کرده و پس از این اقدام شنیع از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه‌داد: با شناسایی این افراد دو پسر جوان روز پنجشنبه در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شده و به کلانتری منتقل شدند که پس از بازجویی‌ها مشخص شد که یکی از این افراد متهم اصلی بوده و فرد دیگر معاونت در جرم را برعهده داشته است.

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به دستگاه قضا ارسال شد، ابرازکرد: انتظار داریم دستگاه قضا به توجه به حساسیت موجود با سرعت به پرونده رسیدگی کرده و مطابق با قانون و شرع با افراد متجاوز برخورد کنند.

صالحی ابراز امیدواری کرد: با رسیدگی دقیق به این پرونده شاهد ارتقاء امنیت در سطح جامعه باشیم و مجرمان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که پلیس با جدیت از حریم مردم محافظت کرده و اجازه قانون‌شکنی به افراد را نخواهد داد.

امین بازدید : 831 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
انتخاب بهترین و زیباترین زن بیوه در جهان!! ( + عکس )
براساس یک نظرسنجی که تنها در مدت 60دقیقه برگزار شد، بهترین زن مجرد و شایسته در بین ...


براساس یک نظرسنجی که تنها در مدت 60دقیقه برگزار شد، بهترین زن مجرد و شایسته در بین تمام ستارگان دنیا انتخاب شد.

امین بازدید : 271 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
چیزی که جنیفر لوپز از آن خیلی می‌ترسد!!
او می‌گوید سکوت و آرامش را دوست دارم اما نمی‌خواهم این آرامش در ...

شاید برای علاقمندان به جنیفر لوپز جالب باشد که بدانند این ستاره مشهور هالیوود از تاریکی می‌ترسد!!
تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
مدیریت: امین هزارجریبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه ؟
    آیا میدانید ...
    عشق سنج
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 124,181