loading...
تفریحانه
تفریحانه در فیسبوک
امین بازدید : 193 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

شقایق فراهانی در نقش مریم نامزد سابق اردلان تمجید در سریال «مادرانه» ایفای نقش کرده است. می‌گوید خودش جدایی را تجربه کرده و مادر است؛‌ مادر فرزندی که خیلی دوستش دارد. دیگر صحبت‌های جالب شقایق فراهانی را به نقل از «زندگی ایده‌آل» در ادامه می‌خوانید:

عکس های جالب و دیدنی :  شقایق فراهانی و پسرش

امین بازدید : 178 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

روزگار نو: جنیفر لوپز فروشگاه موبایل خود را با نام Viva Movil راه اندازی کرد.

این فروشگاه با امضای قراردادی با اپراتور تلفن همراه Verizon قرار شده که محصولات اختصاصی Viva Movil + Verizon را معرفی و به فروش برساند.
از نمونه مدل های اختصاصی ذکر شده می توان به Verizon HTC One اشاره کرد.

به مشترکین این فروشگاه امتیازات خاصی نیز داده می شود. مثلا خریداران می توانند از طریق سایت های اجتماعی به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازند.

این فروشگاه فعلا در نیویورک راه اندازی شده است.

 جنیفرلوپز در افتتاحیه فروشگاه موبایلش

امین بازدید : 376 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

شبکه ایران: فیلم یک عاشقانه‌ی ساده، این روزها بر پرده سالن‌های سینمای کشور است. این سه پوستر جالب فیلم را ببینید.

در «یک عاشقانه ساده» مهناز افشار با فاصله گیری از کاراکترهای شهری اش در نقش دختری روستایی فرورفته که درگیر عشق جوانی فقیر می شود اما به ناگاه خواستگاری ثروتمند از راه رسیده و شرایط ویژه ای را رقم می زند.


امین بازدید : 300 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

روزنامه ایران:  شايد اگر از خيلي از سينمادوستان بخواهيدكه زوج‌هاي سينماي ايران را نام ببرند، بسياري از آنها، اين مفهوم را در سينماي ما فاقد ارزش دانسته و آن را به دليل نپرداختن به برخي موضوعات، الكن و بي‌پايه مي‌شمارند.

حال اگر بخواهيم خيلي موشكافانه به مفهوم زوج در سينما بپردازيم، مي‌توانيم به اين تعريف يك خطي بسنده كنيم كه زوج، به دو بازيگر روبروي هم گفته مي‌شود كه بتوانند هارموني خاصي ميان خلق نقش‌هاي يكديگر برقرار كنند و در ضمن ايفاي فوق‌العاده نقششان، نقش قابل توجهي در فروش بسيار خوب فيلم داشته باشند.


با توجه به همين تعريف تك خطي، بسياري از بازيگراني كه شايد به ظاهر در فيلمي مي‌درخشند، خط مي‌خورند و تعداد فوق العاده اندكي باقي مي‌مانند؛ تعداد اندكي كه در سينما ماندگارند و به نوعي، بر خط و ربط‌هاي پارتنر مقابل خود، بيشتر از خود او واقفند.

اكران فيلم «زندگي خصوصي آقا و خانم ميم» و معرفي حميد فرخ‌نژاد و مهتاب كرامتي به عنوان زوج جديد سينماي ايران سبب شد تا بخواهيم سيري بر تطور مفهوم زوج در سينماي پس از انقلاب كشورمان داشته باشيم.اما قبل از پرداختن به اين 10 زوج سينمايي، توضيح زير را مطالعه فرمائيد.

در سينماي ما بازيگران پركار بسياري وجود دارند كه طبيعتاً در كارنامه خود، با بازيگران بسياري همبازي شده‌اند بنابراين تعدد همبازي شدن با يك بازيگر، ملاك انتخاب ما نبوده و ماندگاري نقش‌هايي كه اين دو بازيگران رو در روي يكديگر خلق كرده‌اند، مورد نظر است به عنوان مثال بازيگراني چون امين حيايي، نيكي كريمي، باران كوثري، بهرام رادان و شهاب حسيني، جزو بازيگران پركاري هستند كه تقريباً با تمام بازيگران جنس مخالف خود، همبازي شده‌اند ولي به دلايلي از جمله ضعف بازيگر نقش مقابل آنها، نتوانسته‌اند يك زوج رؤيايي و در خدمت احساس و منطق را به مخاطب معرفي كنند، بنابراين اين بازيگران و بازيگران اينچنيني از ليست 10 موردي ما خط خورده‌اند.

از ديگر سو ما در اين گزارش، نامي از زوج ابوالفضل پورعرب و نيكي كريمي به ميان نمي‌آوريم چرا كه نقش‌آفريني اين دو، تنها به يك فيلم ختم شد و بيشتر تلاش كرديم تا گزينه‌هايي كه از اهميت بيشتري برخوردار بودند را در اين ليست قرار دهيم.

حال با هم نگاهي خواهيم انداخت به 10 زوج سينماي پس از انقلاب ايران:
 

1.خسرو شكيبايي و بيتا فرهي

توفاني كه فيلم «هامون» به پا كرد، فارغ از تمام ارزش‌هايي كه با خود به همراه داشت، يك ابر ستاره مرد و يك ستاره زن را به سينماي ايران معرفي كرد.اين زوج، نخستين زوج سينماي ايران پس از انقلاب بودند كه به مردم معرفي شدند.«هامون» در زماني كه دوران سازندگي در ايران شروع شده بود و جو روشنفكري در ميان مردم عموميت يافته بود، ساخته و اكران شد.

 داريوش مهرجويي با نگارش زندگي يك زوج روشنفكر، بهترين طريق همذات پنداري را براي مخاطب آن دوران فراهم آورد و بدين ترتيب «هامون»، به يكي از بهترين ساخته‌هاي تمام عمر سينماي ايران تبديل شد.خسرو شكيبايي و بيتا فرهي علاوه بر «هامون»، در دو فيلم ديگر نيز با يكديگر همبازي شدند.«بانو» كه هاموني زنانه بود و «كيميا» كه هر دو اين فيلم‌ها توانست هم در گيشه و هم در خاطر مردم جاودانه شود اما داستان توفيقات بي‌چون و چراي «هامون» هرگز تكرار نشد.بيتا فرهي پس از مرگ خسرو شكيبايي گفت: «بهترين خاطراتي كه من در سينما دارم با حضور خسرو شكيبايي بوده است.»

.

.

.

امین بازدید : 265 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
پاریس هیلتون 31 ساله با یک پسر 21ساله دوست شده است! + عکس
بدون شرح!


پاریس هیلتون بازیگر، خواننده و مانکن هالیوودی همیشه در زندگی اش حاشیه های مختلفی وجود داشته است. این بار او با یک مانکن اسپانیایی آشنا شده است اما با یک دهه تفاوت سنی!!
پاریس هیلتون این روزها در 31سالگی به سر میبرد و در هفته مد نیویورک با یک مانکن 21ساله اسپانیایی اشنا شده است.

 

امین بازدید : 232 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)
- بی خوابی -
بازرس دورمر : یک پلیس خوب نمی تونه بخوابه چون همیشه ذهنش درگیر حل معماهاست و یک پلیس بد هم نمی تونه بخوابه چون همیشه عذاب وجدان داره
امین بازدید : 832 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
انتخاب بهترین و زیباترین زن بیوه در جهان!! ( + عکس )
براساس یک نظرسنجی که تنها در مدت 60دقیقه برگزار شد، بهترین زن مجرد و شایسته در بین ...


براساس یک نظرسنجی که تنها در مدت 60دقیقه برگزار شد، بهترین زن مجرد و شایسته در بین تمام ستارگان دنیا انتخاب شد.

امین بازدید : 271 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
چیزی که جنیفر لوپز از آن خیلی می‌ترسد!!
او می‌گوید سکوت و آرامش را دوست دارم اما نمی‌خواهم این آرامش در ...

شاید برای علاقمندان به جنیفر لوپز جالب باشد که بدانند این ستاره مشهور هالیوود از تاریکی می‌ترسد!!
تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
مدیریت: امین هزارجریبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه ؟
    آیا میدانید ...
    عشق سنج
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 124,200