loading...
تفریحانه
تفریحانه در فیسبوک
امین بازدید : 386 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)

تیر پرس/رییس‌جمهور سابق کشورمان در میان استقبال جمعی از مردم به منزل خود در نارمک بازگشت.

به گزارش تیر پرس به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دقایقی قبل پس از مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به حجت‌الاسلام روحانی در میان استقبال جمعی از مردم تهران، وارد محله نارمک شد و به منزل خود بازگشت.

همسایگان احمدی‌نژاد با ذکر صلوات، دود کردن اسپند و قربانی کردن از رئیس جمهور سابق کشورمان استقبال کردند.

احمدی‌نژاد نیز طی سخنان کوتاهی در میان همسایگان منزل خود ضمن تشکر از آنها اظهار داشت: شما بزرگواری کردید و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار دادید همانطور که طی ۸ ساله گذشته همراه و پشتیبان ما بودید.

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه راضی نبودم در عصر ماه مبارک رمضان برای استقبال از بنده به زحمت بیفتید، افزود: من افتخار می‌کنم که در خدمت شما هستم و خوشحالم که از این به بعد بیشتر یکدیگر را می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم که خیر و لطف و زیبایی را بر شما و ملت ایران نازل کند و امیدوارم دل‌های شما شاد، خانواده‌هایتان گرم و تن‌تان سالم باشد.

اسفندیار رحیم مشایی، مرتضی تمدن، غلامحسین الهام و خورشیدی داماد احمدی‌نژاد وی را در بازگشت به محله نارمک همراهی کردند.

 

 

 

امین بازدید : 184 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

صفحه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در یک شبکه اجتماعی داخلی به روز می شود.

به گزارش پرشین وی به نقل از مجله مهر ، ورود آیت الله به شبکه های اجتماعی. این، خبری بود که امروز دهان به دهان پیچید. پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی حالا صاحب یک صفحه اختصاصی در یک شبکه اجتماعی داخلی شده است. صفحه ای که در «سایت» کلوب باز شده و تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 8300 عضو دارد.

آن طور که در مشخصات این صفحه آمده است، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی این صفحه و مطالب و عکس های آپلود شده در آن را مدیریت می کند.

 هاشمی رفسنجانی هم عضو شبکه اجتماعی شد

در این صفحه مطالبی همچون «رأی ۹۵ درصدی هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری »، «شب قدر هاشمی چگونه گذشت؟»، «متحجران، مدل امروزی خوارج کوفه‌اند»، «اعتدال یعنی انقلابی باش، کلّه شق نباش!» و ویدیویی با موضوع کوهنوردی عضو مجلس خبرگان رهبری به چشم می خورد. مطالبی که گویا بازنشر مطالب پایگاه اطلاع رسانی آیت الله است.

 

این، اولین حضور رسمی یکی از مقامات بلندپایه و رسمی جمهوری اسلامی ایران در یک شبکه اجتماعی در اینترنت است. حضوری که پیش از این بارها در سایت های دیگر و در صفحات منتسب به شخصیت های دیگر در اینترنت دیده شده بود. اما هیچ گاه این صفحه ها به صورت رسمی تایید نشدند.

امین بازدید : 414 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

این روزها خیلی از فروشگاه های بزرگ برای جلب مشتری بیشتر و ساختن یک نمای بهتر در ساختمان خود اقدام به ساخت آکواریوم‌های بزرگ می‌کنند، چراکه داشتن یک آکواریوم بزرگ با ماهی‌های رنگ و وارنگ دلچسب است اما رسیدن به این لذت بی‌دردسر هم نیست و گاهی مشکلات بزرگی را رقم می زند.

در زیر تصویر یک آکواریوم غول پیکر در یک فروشگاه بزرگ در شانگهای چین را می‌بینید که خیلی از مردم برای تماشای کوسه های شناور در آن پشت سر هم صف می‌کشیدند اما در یک روز معمولی یک دفعه آکواریوم ترک بر می‌دارد و جداره ی شیشه ای آن منفجر می شود. با شکست شیشه و خروج 35 هزار لیتر آب از آکواریوم نزدیک به 60 نفر از مردمی که مشغول تماشای شنای کوسه‌ها بودند بطرز فجیهی زخمی می‌شوند و 8 کوسه بد اقبال هم که بعد از شکسته شدن آکواریوم دیگر جایی برای شنا نداشتند بیرون از آب خفه شده و جان خود را از دست می‌دهند!

این آکواریوم فقط در 2 سال پیش راه اندازی شده بود. وزن کل ساخت و ساز این آکواریوم بیش از 34 تن و ضخامت جداره ی شیشه ای آن کمی بیشتر از 25 سانتی متر بود. بغیر از مشاهدات شاهدان حادثه، علل حادثه هنوز مشخص نشده و توسط پلیس در حال بررسی است.

 

امین بازدید : 251 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه در طول 18 سال حضور در فوتبال حرفه ای موفق شد به بیش از 40 عنوان فردی دست پیدا کند که از جمله آن کسب توپ طلا فیفا در سال های 1998، 2000 و 2003 است.
 


 

 او که همراه با تیم ملی کشورش به قهرمانی در جام جهانی 1998 و جام ملت های اروپا 2000 رسید، پس از شکست دراماتیک در فینال جام جهانی 2006 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او هم اکنون به عنوان مدیر ورزشی و مشاور مدیر عامل باشگاه رئال مادرید فعالیت می کند.

امین بازدید : 582 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ برخلاف ادعاهايي که برخي از افراد مبني بر قريب‌الوقوع بودن پايان دنيا کرده‌اند، دانشمندان ناسا نظر ديگري دارند که به طور علمي ثابت مي‌کند دنيا در حال نابودي نبوده و همه چيز آرام است.

ناسا براي روشن کردن موضوعات مطرح‌شده درباره نابودي زمين، به سوالات موجود با اسناد و مدارک علمي پاسخ داده است که نشان مي‌دهد هيچ اتفاق خاصي در بيست و يک دسامبر رخ نخواهد داد.

موضوعات سوال‌ها از اين قرار است:

*پايان دنيا

*خاستگاه پيشگويي‌ها

*تاريخ ماياها

*تاريکي کامل

*هم‌ترازي زمين با خورشيد

*سياره نيبيرو/اريس/ايکس

*تغيير قطبيت

*حمله شهاب‌سنگ

*طوفان‌هاي خورشيدي

 

سوال 1: آيا دنيا در پايان سال 2012 با تهديدي روبرو است؟ بسياري از وب‌سايت‌هاي انيترنتي ادعا مي‌کنند که 21 دسامبر آخرين روز زمين است.

پاسخ: ناسا دراين سوال، قاطعانه پاسخ مي‌دهد که دنيا در سال 2012 پايان نخواهد يافت. بنا بر اين سازمان، بيش از 4 ميليارد سال است که سياره زمين برقرار بوده و دانشمندان معتبر جهاني اعتقاد دارند هيچ خطري دنيا را تهديد نخواهد کرد.

امین بازدید : 272 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

...يادش به خير
...اون قديما ميرفتم مغازه يه كيك با يه نوشابه مي‌خوردم بعد يه پنج تومني زرد مي‌دادم

عکس های مخاطره انگیز از پول خردهای قدیمی ایرانی(یادش بخیر)

روزها تند و تند مي‌گذشت. وضع اقتصاد خراب بود. خرااااب. تورم بي داد مي‌كرد. تا اينكه يه كيك با نوشابه شد هفت تومان يعني يه ...دوتوماني هم بايد به پنج تومانم اضافه ميكردم

عکس های مخاطره انگیز از پول خردهای قدیمی ایرانی(یادش بخیر)

 

...يادمه با يه ده توماني سوار تاكسي مي‌شدم و

امین بازدید : 252 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)
به گزارش بولتن نیوزاز روزگار نو ایجاد مواد معجزه آسایی که که اطراف لباس فرد را می پوشاند و وی را به طور جالبی مخفی می نماید. ارتش ایالت  متحده آمریکا و کانادا قصد دارند از این تکنولوژی نوین در جهت استتار هر چه بیشتر سربازان خود استفاده نمایند.
 
این ماده معجزه آسا چیزی به جز نوعی نور کوانتومی نیست که از لباس افراد تشعشع می یابد دولت آمریکا به دنبال دسترسی به روش های استتاری است که بتواند سربازانش را به طور کامل مخفی کند.
 
سازندگان این ماده اذعان می دارند که طرح ساخت این ماده را از لباس مخفی کننده ی هری پاتر گرفته اند.پس با دیدن عکس های زیر تعجب نکنید مخفی شدن امکان پذیر گردیده است.
 
 
امین بازدید : 259 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

آمازون، نام جنگل بسیار بزرگی در شمال آمریکای جنوبی است. جنگلهای بارانی آمازون در تمام فصول سال دارای هوایی گرم با رطوبتی بسیار زیاد می‌باشند چراکه تقریباَ هر روزه باران سنگینی در سرتاسر آمازون می‌بارد. متوسط درجهٔ حرارت، در مرکز آمازون، در حدود ۳۰ درجهٔ سانتیگراد (۸۶ درجه فارنهایت) غربی‌ترین بخش این منطقه، در حدود ۲۵ درجهٔ سانتیگراد (۷۶ درجه فارنهایت) است. همینطور آمازون بزرگ‌ترین رودخانه جهان است که انشعابات زیادی دارد که بخشی از آن به دریا ریخته و نیز حدودا دو درصد از آب شیرین این رودخانه به اقیانوسها میریزد.

بستر این رودخانه بسیار عریض و طویل است و از نظر درازا یکی از طولانی‌ترین رودخانه‌های جهان است که بین ۶.۲ و ۶.۷ هزار کیلومتر درازی دارد اما آمازون تنها بزرگترین رودخانه جهان نیست بلکه بزرگترین و شگفت انگیز ترین خانه حیات وحش و طبیعت دست نخورده دنیاست. این منطقهٔ جنگلی که رودخانهٔ آمازون نیز از میان آن می‌گذرد بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور، گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد. بیشتر بخش جنگل‌های آمازون در خاک برزیل با ۶۰% و پرو با ۱۳% مساحت کلی جای دارد. جنگل آمازون نامزد قرار گرفتن در فهرست عجایب هفتگانه جدید است.

 

 

امین بازدید : 266 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

Como Shambhala نام هتلی است که مناظر زیبای جزیره بالی اندونزی اون رو احاطه کرده. هماهنگی طراحی مدرن با معماری سنتی، استفاده از سبک های ملی در یک مکان سبز جنگلی و رعایت شرایط مختلف در طراحی این هتل باعث شده تا هر گردشگری که به اندونزی میره نتونه از اینجا ...صرفنظر کنه

 

رویایی ترین هتل جهان کجاست؟(تصویری)www.irandid.ir

امین بازدید : 250 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

روندي رزي" قهرمان سابق جودوي ايالت متحده امريکا اولين زني است که در مسابقه هنرهاي رزمي نمايشي که مخلوطي از تمامي هنرهاي رزمي است شرکت خواهد کرد. او زماني به شهرت رسيد که به عنوان اولين زن دارنده مدال المپيک در سال 2008 روي سکوي رقابتهاي المپيک پکن رفت.

به گزارش بیست و سی، چندي پيش حضور او به عنوان شرکت کننده در رقابتهاي رزمي در کنار مردان به گوش ميرسيد که خيلي زود رياست اين مسابقات حضور او را به صورت رسمي تاييد کرد. او تاکيد کرد اين دختر همه فاکتورهاي حضور در اين مسابقه را دارد.

 حضور جودوکار زن در مسابقات آقایان

امین بازدید : 263 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس:  در دنیای امروز رکورد عجیبی نیست اما در سال 1899 خودرویی که 100 کیلومتر در ساعت سرعت گرفت در دنیای اتومبیل سر و صدای زیادی به پا کرد.

 اتومبیل فرانسوی «همیشه ناراضی» بیشتر از آن که شبیه به اتومبیل‌های زمان خود باشد به موشکی شبیه بود که روی چهار چرخ سوار شده باشد، این خودرو عجیب که طراحی آیرودینامیکش به آن امکان می‌داد تا بتواند راحت‌تر از دیگر خودروها سرعت بگیرد و از یک موتور الکتریکی پرقدرت استفاده می‌کرد که می‌توانست خودرو را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند

اولین خودرویی که از سرعت مجاز گذشت + عکس

تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
مدیریت: امین هزارجریبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه ؟
    آیا میدانید ...
    عشق سنج
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 124,179